Vandaag ook een pedicure behandeling gehad. Heerlijk gelezen in de massagestoel terwijl Johanna mijn voeten verzorgde. Mijn voeten zijn weer super zacht, teennagels mooi gelakt en Ik heb ook nog een heerlijk voetenbad gehad. Ik ben alweer in mijn agenda aan het kijken om de volgende afspraak te plannen 😉
Hele goede, eerste ervaring bij Maison Deluxe. Mooie salon, rustig en schoon. Joanna is heel vriendelijk en deskundig. Geeft goede tips en is eerlijk over wat wel en niet kan met mijn type nagels. Ik kom zeker terug!
Joanna heeft een heerlijke massagestoel als je voor een pedicure komt waardoor je even vergeet dat het om je voeten gaat. Ze werkt hygiënisch en weet wat ze doet.
Ik kreeg zelfs een compliment over mijn nagels van de baliemedewerkster bij het gemeentehuis.
Het is altijd een feestje als je nagels gedaan zijn. Mooie dunne Babyboom nagels. Ik kijk alweer uit naar onze volgende afspraak! Eerlijk gezegd de mooiste nagels uit alle salons waar ik tot nu toe geweest ben.
Joanna werkt hygiënisch en snel. Allebei heel fijn. Heel blij met het resultaat!
Het was weer super gezellig maar mijn nagels zijn echt fantastisch mooi😍😍😍😍 cat eye….
De tweede keer dat ik nu in jou salon kom maar zeker niet de laatste keer. Maar ook vind ik dat jij het echt heel mooi doet. Dank je wel ❤️
Ik ben zo blij met m’n leuke nagels. 🥰
Vandaag mijn eerste nagelbehandeling gehad en prachtige babyboom nagels gekregen. Mijn volgende afspraak is alweer geboekt!
De service was top! Ze werkt heel zorgvuldig, neemt echt de tijd en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. De klantvriendelijkheid is super en het resultaat is heel netjes en professioneel.
Ik raad Maison Delux echt aan, vooral als je een zware week achter de rug hebt en even een moment voor jezelf wilt nemen. ✨
mij zul je zeker vaker zien in je 10/10 massagestoel
Groetjes Kiesha